Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Friday, February 6, 2009

bosan...

salam...
hhmmmm...cm bese, hari-hariku sekarang dilalui dengan agak bosan...nothing to do..
searching for a job that match and suit for me...however, tomorrow, i'll attend the interview session at Cygal Tower, next to the 'Menara Rebung', he2..the interview held by vendor of TM, but the position is not really mine actually, Customer Service Representative, promotion unit. can i do it actually, that's what i were thinking of.. do i really give it try?hopefully..

richard kurang agree aku nak attend interview tu cz riso aku tak suka and tak sesuai kan..tp bagi aku sebenarnya, disamping mencuba bidang baru, ia juga mengisi masa aku and one more thing, i'll have a chance to be absorb in TM company..so, aku ada la peluang untuk kekal demand dalam bidang aku suatu masa nanti, insya allah, kalo diizinkan allah and murah rezeki aku kan..tapi dalam masa yang sama aku agak riso gak, mana la tau nanti kan, tiba2 bila aku baru mula keje jer, aku dapat offer dr mana2 company yg offer post yang aku betul-betul minat kan, tapi masa tu aku dah tak boleh patah balik lagi cz dah terikat dengan kontrak kan...? so, camner erk?...

masalah betul la kan..

hmm, ok, tak payah citer pasal semua tu lagi aku nak citerkan citer lain lak, petang tadi, my mom called, told me that if i'm not having anything to do here, she needs me to be back home to help her in sending my brother whose having an interview session next tuesday at Maahad Tahfiz, Pekan, Pahang...hmm, adik aku lak sekarang ni tengah attend PLKN kt Kem Muadzam..mesti dia gembira sangat, peluang tu la yang dia tunggu sangat-sangat...harap sangat dia berjaya, dia je la satu-satunya harapan bagi keluarga kami untuk menjadi contoh and teladan buat semua pada masa akan datang, bukan senang budak remaja zaman sekarang ni berminat dalam mendalami bidang agama, moga allah sentiasa memberi rahmat ke atas kami semua..

aku tak tau dah la nak citer aper lagi,...
haaa, tadi baru jer aku dapat undangan ke majlis perkahwinan antara kawan baik aku masa al-khairiah dulu, 21hb mac nti...hmm, nmpknya setakat ni, aku dh ader 4 undangan untuk bulan mac nanti, 3 pada hari yang sama, 21hb mac, tapi, 15hb mac, wajib balik ni, mak sedara aku merangkap kawan aku gak cz dia sebaya aku, pupu abah akan berkahwin, so, takkan la aku tak balik kan, dah la dekat kampung tu jugak, depan umah tok, he2..
21hb nanti, ader 3 majlis ;
- abang kepada norhayati manja kat triang 3,
- Farah diyana kat mentakab
- sedara aku, tapi aku lupe lak sape and kat mana, he2..

tak pe la, tengok la mana semapt nanti kan..

k la, aku cm nak tido jer la, malas lak nk tunggu download ni habis, sok pagi jer la...
k, night.., ops, morning dh pn...he2..
salam..

No comments: