Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Monday, July 18, 2011

Congratz... :D

Salam...
Alhamdulillah, my dear n bff fatimah@mama timah n haida@mama keida dh selamat lahirkan baby comel mereka baru2 nih.. begitu juga tahniah utk lia n jambu , juga dh dpt baby small bg memreriahkan lg life diorg... alhamdulillah, semuanya selamat n sihat...

Mama timah + papa hashim = Anis Tasnim
Mama Lia + papa fairus = Muhammad Isyraq Ajmal
Mama keida + papa syairus = Harith Firdaus ( ye la kot, katanya hri tu la.. xtau la kalo dh tuka lak kann.. hehehe )
Mama El + Papa Mat = Nuh Diniy

Ramai lg nih rs nyer baru bersalin bru2 ni.. hehehehe... papepun congratz bt seme..:D

Hari ni plan asalnye nk g melawat@survey rumah2 area Kota Warisan n Salak Tinggi, tp mr.hubby bru je tido kul 11pg td, well, tak jadi lg la nmpknyer.. sengal betul laaaa... tnsn .. tnsn.. selalu cmni, pastu, smpai kesudah la x pegi2.. bila aku tny@bisg2 kang, xpasal2 aku lak dipersalahkan.. asyik ckp aku je yg byk hal, mcm2 aktiviti, tp dh bila aku free, dia lak bt hal.. padahal hal dia idok le penting mn pn.. hal aku memg aku minimumkan dh,aku xg pn mn2, tgu je arahan, huhuhu, tp aku gak yg kena.. ape daaa.. sabo je laaa..

Papepun, ptg ni myb nk jenguk baby small keida, kalo dia dh kuar la kan, tp bese kejap je kannn.. dh ade la kot... esok n lusa, 2 hari berturut2 aku kena melawat klinik, huhuhu.. xsuka betul laa.. dh le jauh.. pg2 buta, nk redah jem lg.. huhuhu... xbest.. xbest...

sehingga sekarang, aku masih lum bt keputusan nk beli brg2 baby nih... huhuhu.. asyik usha online je, g kedai nye xpernah pn lg.. bkn x excited, tp ntah la kannn... xde mood, mcm2 mslh la skrg ni.. nk share kt sni, cm xkena n xsesuai lak, huhuhu.. pendamkan aje la kann... saba nawa, saba...

baby dlm peru ni dh makin galak n aktif, tp dia selalu sgt mengeraskan bdn nyer.. huhuu.. sakit, tp lm2 cm dh lali lak.. hahaha.. smpai xsedar lak kdg2 dia tb2 keras...

bulan ni bulan yg agk bankrap ye utk kami, huhuu.. roadtax dua2 keta kami mati di bulan yg sm.. huhuhu.. down.. down.. parak lerr... so, bulan ni sesi ikat perut, dh la memg aku kena jg mkn cz gula dlm darah,9.1.. huhuhu...

hjg bulan ni, insya-allah akn blik ke kg utk sesi doa selamat n sempena nk sambut 1 ramadhan..
kalo mr.hubby xnk balik, or xdpt balik, aku tetap akn balik.. huhuhu.. biarla org nk ckp ape pun kann.. xkisah laa... jnji aku puas ati.. huhuhu..

errmm.. cuti raya tahun ni, aku nk appy ke x erk.. cz memg raya adlh pd hari offday aku.. cuba xleh lama la.. raya ke-3, mlm, dh keje, ok je bg aku, tp tu la,, kalo dpt lama lg bagus.. tp aku dh le xbyk cuti nih.. aku simpan cuti lagi utk bercuti awal pd saat baby small nk kuar nti.. cmner yer.. akn dipkirkan semula kann.. ye la, aku ni private, on shift lak tu, bkn senang nk amik cuti.. huhuhu....

aku cuma harap family aku xkecik ati je dgn kami.. huhuhu..

ok la. xnk melalut pjg2.. nk rest.. k, bye.. salam..

3 comments:

Ameh Wahab said...

hahaha...ko pun dh ade blog..bagus~!!!

aku pun ari tu x beli sgt brg baby sampai la kena paksa dgn mak aku...mase tu dh 7 bln++ la...hahaha..

kdg2 rase tekanan wat kite jd cam tu aku rase..huhuhu...

missricky said...

hahahaa...
dh lm gak nih kot.. tp xrajin cm ko laaa.. hahaha.. :P
myb gak la kann.. bkn pe, skrg, ricd tgh sibuk cri rumah dlu, tgh deal dgn agent la owner la, mcm2.. aku lynkan je.. dia target pas aku pantang nti, dh duk umh baru.. ;)
so, skrg tgh duk deal n cnfm umh mn 1.. huhuhu.. pening de nk pilih lokasi mn nih.. :D ..
lg cepat lg bagus, cz nti dh ade baby dh susah lak nk setle umh lak kann.. huhuhu..

Puan Chomel said...

weh nama firdaus tu ejaannye Haris Firdaus.heheheh