Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Friday, November 7, 2008

today's story..

erm..actually, tak der aper sgt pn nk citer ni..
tp nk gak membebel, he2..
erm..semalam keta aku masuk bengkel, hmm, adat la kan, keta yg dh turun temurun kata org..asyik masuk wad jer la..tp insya allah pas ni, akan ku jaga bagai menjaga diri ku sendiri, cewah..
then, mekanik tu ckp, dia akan cube siapkan mlm ni gak..mlm ni aku, manja n shu nk g midnight, kalo keta aku dh siap la..nk tgk citer ape erk..erm, nti kita fikirkan..
bkn aper, juz release n enjoy time b4 3 of us being apart after this..
sabtu ni, pack brg2..then, ahad, angkut brg..penat giler la nti nmpknyer kan..adat la tu..
hari ni bdk2 ofis ni rmai lak yg tak dtg, komplot ke aper nih?hampeh..
so, sure la hari ni smpai umh lambt cz kna naik tren, dh semua driver2 aku pakat ponteng..
anim buat kenduri cukur jambul anak dia weekend ni, hajat hati nk balik la kan,sekali harung dgn kenduri mak dia nk g haji, insya allah..tp cm tak jadi la nk balik la kot, byk keje nk bt nih..tak per la, mgu lepas dh jumper dia..siap tidokan si hakim tu lg..jgn tak caya, anak dia tu punya la susah nk tido n dapat dgn org, tb2 dgn aku, ok lak..he2, aura ibu mithali kot..ha3..
mgu lepas, ader sorg lg sedara aku merangkap rakan sebaya kitorg yg yg kt kg tu kawin, cm x caya jer..erm, aku tak dapat lak nk upload gmbr dia kt sni cz hp syg aku yg amik gmbr tu jatuh dlm air, dh repair selasa baru ni, tp tak tau gmbr tu selamat or tak, cz lum jumper lg dgn syg aku tu..huhuhu...
mamat yg bru kawin tu, kalo sekali tgk, cm tak caya jer dh kawin,cm budak tau, adik dia lg matured dr dia, he2..sori ye yee, kitorg panggil dia yee jer, cz nm dia fazree...isteri dia org kelantan, pengkalan chepa..
kalo nk diikutkan, ramai betul sedara mara aku ni berpasangan dgn org belah sna, abg2 aku sendiri pn dua-dua dpt org terengganu, sekampung lak tu, besut...hmmm....
ok laaa..sambung lg next time erk..


No comments: