Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Thursday, June 16, 2011

20 weeks..

Salam..

Well, dh msuk 5 bulan dh ni kot.. hahaha.. rs cm perut ku makin membesar dan mengeras.. hehehe.. kdg2 mkn skit je, perut dh penuh, tp tetap rs lapa n nk makan lagi.. huhuhu.. hope baby kt dlm ni pn sihat n selamat... sebab mommy dia ni byk songeh n sgt lasak.. hahaha.. nanti baby pn lasak cm aku.. hehehe..

isnin bru ni, bru la tertunai keinginan nk makan laksa, hoho.. puas la pikir mana nk cari.. huhu.. smpai mlm tu, dh tahap kritikal, smpai nk ngalir dh air mata nih.. huhuhu.. last2 col kwn aku si ameh, di a ckp kalo ade rezki, kt food court presint 9 selalu nyer ade.. hehe.. ape lg , bergegas aku siap2, g sn.. mr.hubby pn dh tak tau mana nak cari, dah siap google sana sini mencari.. hahahaha.. muka dia pn dah sedih je kalo aku tak dapat makan laksa hari tu.. hehehe..last nyer smpai sn, aku dh makan, siap tapau bawak balik lagi.. hehehehe.. best.. best... puas hati...

weekend ni cm nk bt project masak2 lak dgn mama keida.. hahaha... tp insya-allah le kann.. cz aku keje mlm mgu ni, balik pn dh pg ahad.. hahaha.. cmner, cm larat je kan aku nk berjaga siang tuh.. talpe2 nanti aku akan pikirkan cmner n ape nk masak.. hahaha.. keida pn lg la tak bape nk larat dh kan.. hehehe.. saba ye baby..

k laa... nk siap2 g keje lak nih.. td bru siap goreng nasi utk dinner kt opis mlm nih.. hehehe... sekarang, aku kena masak buat bekal ke opis cz selera sekarang sangat tak menentu, lagipun kalo dah lapa kang, leh makan je terus, tak yah tunggu nk beli la ape la kann.. hehehe..

Salam..

2 comments:

Puan Chomel said...

huh.adakah mama keida itu aku?mana?mana?tak dtg pon?hahaha...aku dh boyot sgt2,nk masak pon malas!!!!huhu..tp somi tcehnta lately asyik nk mkn masakan aku je..even megi..huhu...sian ke dia pose sok tpakse menapau...tak dpt rase aku masak.huhuhu

missricky said...

hehehehe.. tu la.. aku pn xdpt dtg hri tu sebab ape erk ? lupe dh.. hahaha.. tu yg xnk bgtau awl2.. hahaha.. xpe laa, next time aku dtg.. :D .. ala, saba je laa.. bulan pose ni ko kt kg la kann.. ke ko duk putrajaya je?