Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Friday, June 3, 2011

Tiba - tiba teringat ....


Assalamualaikum w.b.t

hehehehe..

tiba-tiba je teringat lagu-lagu ni masa duk layan youtube sambil buat keje kt opis nih..
lagu melayu tu , cube teka lagu ape, hehehehe.. ayat dia sangat simple, rentak rancak lagi tu, hehehehe..
alkisah, masa kolej dulu, subject english, mr.mus suh kami pilih n translate lagu melayu kepada english..
so, aku pilih la lagu ni, cz simple n senang kot nk nyanyi, sebab, mr.mus ckp, suh nyanyikan pulak lagu tu dlm english yg kita translate tu, hehehe..
masa tu dalam kelas ke dewan, aku pn dh tak bape nk ingat.. ms translate tu rs cm kelako pn ade, ye la.. kita translate bodo2 je la kot, bkn reti sgt BI kan.. hahaha..
tp mr.mus ckp, best.. hehehe.. ayt yg simple even in english, berjaya translate dgn jaya nyer.. hahahahaha.. pastu kena la nyanyi kann.. hehehehe.. so, aku pn nyanyi ler..
ms nyanyi tu, budak2 leh lak pakat angkat tangan n lambai slow kan.. cheiisss... hohoho.. aku dh nk tergelak la sambil nyanyi, hohoho..ngeng.. tp pape pun, lagu tu best, kann..

Terlalu Cinta - Rossa

===============

jangan dekat atau
jangan datang kepadaku lagi
aku semakin tersiksa
karena tak memilikimu

ku coba jalani hari
dengan mengganti dirimu
tapi hatiku selalu
berpihak lagi padamu

mengapa semua ini
terjadi kepadaku

reff:
Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa
Menjauh dari angan tentangnya

namun apalah daya ini
bila ternyata sesungguhnya
aku terlalu cinta dia

====================================

Haaa....

Lagu bawah ni plak.. antara lagu fav aku gak.. lagi la bila dh dr kecik kot, abah aku duk ajr aku dgn lagu2 dr kumpulan nih.. hehehe.. tp group ni kan memg glamer n menjadi idola smpai sekarang kann.. hehehehe.. lagu ni lak, ms kolej gak, mr.mus nyer kelas lg.. english.. dia suh pilih lagu english n nyanyikan dlm kelas.. ms lagu ni pn, seme bt perkara sm.. ala2 konsert lak aku rs.. hahahaha.. hampeh... tp best.. cz lagu tu simple tp ertinya sgt best...

Yesterday - The Beatles
=================

Yesterday,
All my troubles seemed so far away,
Now it looks as though they're here to stay,
Oh, I believe in yesterday.

Suddenly,
I'm not half the man I used to be,
There's a shadow hanging over me,
Oh, yesterday came suddenly.

Why she
Had to go I don't know, she wouldn't say.
I said,
Something wrong, now I long for yesterday.

Yesterday,
Love was such an easy game to play,
Now I need a place to hide away,
Oh, I believe in yesterday.

Why she
Had to go I don't know, she wouldn't say.
I said,
Something wrong, now I long for yesterday.

Yesterday,
Love was such an easy game to play,
Now I need a place to hide away,
Oh, I believe in yesterday.

Mm-mm-mm-mm-mm-mm-mm.

No comments: