Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Wednesday, October 29, 2008












































Angah's wedding day..
erm..ni abang aku yg ke-2..muka garang giler kan...even aku pn takut nk borak2 sgt dgn dia nih..bkn aper, dia bkn org yg byk ckp sgt..kalo along aku aku, haa, dia peramah sikit..bkn angah aku ni tak peramah, tp ader ms jer n kna org pndai cari topik dgn dia..
tp kan , dia ni lawak sikit org nyer..ramai yg ckp kalo borak dgn dia nih, asyik gelak jer..ntah la kan..


so, ni lah dia kak ngah baru aku..muda setahun dari aku..mak aku siap ckp lg, kalo cm susah nk panggil akak, panggil ngah jer laa..tp aku dh terbiasa lak kalo kwn2 abg aku semua akak dgn aku, so ,akak la...

moga2 berbahagia la hendaknyer...walaupun mula2 angah aku berbaik dgn akak ni, aku kurg setuju n korg suka(cz aku lbh rapat dgn awek dia yg sebelum ni)..tp lm2 ok la kan...dh jd family aku gak..dia lemah lembut org nyer..ckp pn slow jer..aku cm x caya jer aku dpt akak ipar lg muda dr aku..yer la, aku dgn angah pn beza setahun jer..
seme gmbr ni ms kenduri dia..majoriti kt belah pmpuan, besut, terengganu..yg baju hijau ala-ala kuning tu jer kt umh aku..ader gak gmbr ms kitorg smpai, bawak brg2 hantaran..seme brg2 hantaran tu aku yg buat, walaupun xla baper cntik, tp leh la nk bangga,he2.. first time aku buat, masa along kawin dulu, aku x involve bab2 hantaran ni..tp kitorg seme tak berkesempatan lgsg nk bergambar satu family..tension tul laa..buat susah jer pakai baju colour sm, huh..hampeh..

tp yg aku tgh riso ni, bkn aku sorg jer yg riso, semua family kitorg riso..
pas jer 2 mgu kawin, angah aku masuk wad..cmner nih..?seminggu lebih gak la dia kt dlm tuh...
dia sakit paru-paru berair..ms pas masuk tu, air yg dh dikuarkan ader la dkt 2 liter kot..pastu, kuar wad pas 8-9 hari duk sn, n bru ni, 2 minggu lepas masuk wad semula, sakit yg sama, berulang lagi, kali ni lg parah, air yg kt dalam 2 dh beku..so para doktor semua mencadangkan utk bt operation skit, tebuk dada utk buang air yg beku tu..n sekarang dia dh kuar n kembali bertugas...

dia keje sebagai pembantu pegawai sukan kt uitm shah alam skrg..
tp..dia telah ditukar ke kuala terengganu , uitm sn..3hb nov ni lapor diri..

so, mgu ni, dia bz angkut barang ke terengganu..aku lak bz angkut brg pindah ke shah alam...ha3..dia blah aku lak duk sn..hmm..

No comments: