Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Wednesday, October 22, 2008

me n deqda..

ni aku n bestfren aku kt kolej lama,PD..
ms 2 kt dlm lab..tgh bosan2 duk xtau nk bt per...
tp aku dh lm xjumper dia ni..bdk melaka,kalo dulu aku rajin g umah dia..tp msg2 dh bz, xder ms...
baru ni, 6hb okt 2008 yg lepas, ayah dia meninggal..al-fatihah..tp aku xsempat nk g..sepatutnya 5hb okt 2 dia nikah, tp cancel cz ayah dia masuk icu...mesti dia sedih sgt2...sori tau deqda,aku x jenguk pn ko lg...dlm next week aku g umah ko,k..rindu sgt2 kt ko ni..kalo ko ader ms dtg la kl,k..
ape2 pn aku nk ucapkan terima kasih byk2 atas semua memori kita selama ni..ko sentiasa ader setiap ms aku perlukan kwn dulu kan..tp bile msg2 dh bwk haluan msg2, kita terpaksa being apart la kan..hopefully relation kita takkan putus,k..

aku pn nk wish gak supaya ko berbahagia nti..kan dh bakal jd isteri org...insya allah aku dtg..

minah ni byk tlg aku n dia jugak la yg plg kamceng dgn aku..
aku dgn dia ni org ckp kembar,ade ke patut..sm ke rupa kitorg nih?..confuse aku...
tp ape2 pn, kitorg byk persamaan...sebab 2 kitorg leh kamceng sgt2..

time kolej dulu memg memori yg seronok utk dikenang kan..sm2 degil..

erm..xtau lah nk citer pasal aper lg, tp yg penting aku memang syg kt kwn aku yg sorg nih...dia lah antara member yg paling aku memahami aku n of course la antara yg paling aku syg...

No comments: