Our Luv Story ...

Daisypath Anniversary tickers

It's she.... Arissa VW

Thursday, October 23, 2008

aper citer...

hari ni cm bese..tak tau nk bt per...
aper lg, msg2 tdo, surf, chatting, lyn movies..
cmni ker office environment..ha3..relax gler..time takder keje la..tp kalo time ader keje jer, memg tak leh relax lgsg..sabar jer laa..
isnin ni cuti...tp bos extend smpai selasa..bestnya duk kg...

sabtu ni utk kali kedua kot, aku terpaksa jd pengapit..bestfren aku ni nk kawin..
cik siti salmie anak pakcik samat...aku dh kwn dgn dia ni dr form 3 lg..mcm2 mslh timbul..n plg taksangka ramai yg labelkan kitorg ni "les"..kes naya tol..yg tak best tu, arwah mak dia pn sm gak..aku dgn family dia ni dh cam family sendiri..

igt lg, ms arwah mak dia ni ader, mak dia la yg akan prepare makanan best2 setiap kali aku nk dtg umh dia...favorite aku, talapia masak air asam..sekor memg xcukup utk aku..ha3..aku ni memg mkn ikan jer, lain2 kurg sgt2...tp sayur aper sj jenis sayur pn aku mkn..senang kan..kui3..

erm balik pd cter pasal minah ni, dulu dia ni kna banned oleh kwn2 kitorg zmn sekolah dulu..tp ntah cmner aku leh ok lak dgn dia..ms kna banned dulu, kwn2 aku siap warning aku,salah sorg nyer..ader la sorg mamat ni, dia memg pantang kalo terserempak aku kuar dgn minah ni, dpn2 tu jugak aku kena marah..ntah ape2 kan diorg ni..aku xfhm lgsg aper mslh diorg dgn minah ni..bestfren aku la mamat ni, dr sekolah rendah lg, dia memg otai skit..kalo kt temerloh, tny geng2 budak2 muda, mesti knl la dia..dia memg jg aku gler2...ngalahkan awek sendiri, smpai awek dia kalo cari pasal dgn aku, dia akan menangkan aku dulu..best kan..tp skrg dia dh kawin gak,takleh la rapat2 sgt lg kan dgn laki org tu,takut aku..

so, sabtu ni dia dh nk kawin..selamat dh sorg..dia ni pn kes haru gak..dulu bercinta bagai nk rak dgn ader mamat ni, smpai aku ni pn dibuang jauh,he2.. dh bpe kali putus, smbg, putus, smbg..diorg sempat tunang ms form 4, pas spm, putus, pastu smbg balik bercinta senyap2..ntah aper2 jer..png aku...
skrg,tup2 jumper org lain, terus tunang n dh nk kawin pn,he2..ape2 pn aku doakan yg terbaik utk dia..
dh tu tak pasal2 aku kna jd pengapit..hampeh..

aku xder gmbr dia, tp dia pn ader blog dia..eimlasitis@blogspot.com...

tp sengal2 minah ni, skrg tgh smbg master kt uitm..terer gak kan..bagus tol kawan aku sorg ni..
ok la..nti smbg lg...

2 comments:

Sarah Mohd Shukor said...

salam kak nawar.

kak salmie nak kawin?? waaa... sume pun dh nak kawin dh. tak lama lg kak nawar la pulak! ngeeee =) kirim salam n ucap tahniah kt kak salmie ye.

Anonymous said...

Hahahah..
Hampeh ko nawar...ade ker ko citer psal aku kat sini...adeh...malu aku